Хто в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Переглядів: 5547
Запитання
Кого залучають до складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами закладу загальної середньої освіти?
Відповідь
Персональний склад команди супроводу психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами затверджує наказом директор ЗЗСО. Її склад визначають з огляду на освітні потреби дитини з ООП.
У команді мають бути постійні учасники:
- директор ЗЗСО або заступник директора з НВР
- учитель початкових класів (класний керівник), учителі
- асистент вчителя
- практичний психолог
- соціальний педагог
- учитель-дефектолог, учитель-реабілітолог
- батьки або законні представники дитини.
Також до команди залучають запрошених фахівців.
Дізнайтеся, які повноваження кожного з учасників команди супроводу.
Статті до теми
38
30
30
240
12871
Статті за темою
Усі статті за темоюЦькування на роботі: чи можливо його зупинити?
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4988
Як провести цікавий і корисний методичний захід
Як опанувати інтерактивні техніки роботи з педагогами та підготувати інтерактивний методичний захід
3313
Магічне число «56» — ознака літніх відпусток у вчителів
Уже близько літо — час найдовших канікул для учнів та щорічних відпусток для вчителів. Пригадаймо особливості надання відпусток педагогам
136250
Підбиваємо підсумки атестації педагогічних працівників
Що потрібно знати та які документи видати за результатами атестації педагогічних працівників
43286
Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру
Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15661