Відповідь
Якщо дитина з порушенням мовлення навчається в школі на загальних засадах, обов’язковою складовою програми корекції має стати відвідування логопедичного пункту.
Діти з легкими мовленнєвими порушеннями — дислалія, фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення — проходять невеликий курс занять:
- від місяця (якщо це постановка звуковимови)
- до півроку (закріплення правильної вимови).
Дітям з алалією, ринолалією, дизартрією та іншими тяжкими порушеннями найімовірніше відвідуватимуть логопеда протягом усього навчального року.
У логопедичному пункті одночасно можуть займатися 25-30 дітей. Заняття проводять індивідуально або в групах (4-5 осіб), у години, вільні від уроків.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Усупереч складним умовам повномасштабної війни з рф, освітній процес у школах України завершується традиційно влітку. Проте є нюанси, які випливають із поточної ситуації у певних регіонах країни. Що це за умови і як коригується графік літніх канікул – читаймо далі
Чому діти жорстокі одне до одного? Чому вважають, що приниження іншого — привід пишатися собою і свідчення героїзму? Головне — убезпечити дітей від цього. Працюємо в системі «педагоги — учні — батьки» та шукаємо причини та шляхи подолання дитячої агресії в школі
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Що врахувати під час патріотичної гри «Джура». Як назвати рій та курінь, організувати їхню роботу та вести Книгу звитяг.