Українські школярі отримали 39 тисяч ноутбуків від ЮНІСЕФ

ЮНІСЕФ доставив ще майже 39 тисяч ноутбуків для українських школярів

Українські школярі отримали 39 тисяч ноутбуків від ЮНІСЕФ

Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

У квітні 2024 року Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) спільно з МОН передав приблизно 39 тисяч ноутбуків для того, щоб полегшити учням середніх і старших класів у восьми областях доступ до освіти. Ця подія відбулася в межах Коаліції девайсів — об’єднання організацій, бізнесу, урядів і меценатів для учнів та освітян.

«Доступ до освіти — фундаментальне право кожної дитини. Війна призвела до закриття шкіл, що своєю чергою ускладнило дітям доступ до їхнього основного права — права на освіту. Тому ЮНІСЕФ підтримує освітній процес в Україні, щоб наголосити на важливості безперервної освіти для дітей у всіх форматах, зокрема дистанційного навчання за допомогою цифрових пристроїв. Використання комплексних стратегій здатне запобігти подальшим освітнім втратам та допоможе надолужити знання», — зауважив голова ЮНІСЕФ в Україні Мунір Мамедзаде.

Ноутбуки отримали діти із вразливих категорій (діти-ВПО, діти з інвалідністю, з малозабезпечених сімей, діти, позбавлені батьківського піклування), які наразі перебувають на Запоріжжі, Харківщині та Херсонщині. Таким чином ЮНІСЕФ вдалося задовільнити критичну потребу цих школярів у пристроях для дистанційного навчання.

Зокрема, учні з Дніпропетровської, Миколаївської, Одеської, Сумської та Чернігівської областей також отримали ноутбуки для навчання. Разом із місцевими органами управління освітою пристрої розподілять серед закладів освіти, які надаватимуть їх у тимчасове користування учням.

«Там, де очне навчання нині неможливе через близькість до фронту чи відсутність у школі укриття, наше завдання — забезпечити дітей девайсами для навчання. Гаджет для них — це і про доступ до освіти, і про спілкування з однолітками, і про можливість отримувати підтримку від вчителів. І я вдячний нашим партнерам за всю надану українським дітям допомогу. Це однозначно інвестиція у стале майбутнє», –– наголосив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10094

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12328

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді