Відправною точкою, що визначає тематику засідань педагогічної ради на наступний навчальний рік, є результати глибокого аналізу стану навчально-виховного процесу
Підвищення рівня навчальних досягнень учнів, поліпшення ефективності навчально-виховного процесу, формування самостійної творчої особистості
травень-червень
Підсумкове
Аналізування роботи загальноосвітнього закладу за навчальний рік та обговорення шляхів її поліпшення
Обговорення здобутків педагогічного колективу щодо орієнтації на потреби учня в освітньому процесі; застосування інформаційно-комунікаційних технологій, що оптимізують управлінські процеси й формують в учнів важливі технологічні компетентності
– питань про переведення учнів до наступних класів, випуск учнів, видачу документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні тощо
– допуску екстернів до державної підсумкової атестації (за потреби)
Звітування щодо організації співпраці з батьками, громадами і її результативності
Зважаючи на циклограму, завдання колективу, визначають тематику засідань.