Реформа НУШ має повністю змінити підходи до навчання

«НУШ — це докорінна зміна підходу до навчання, а не чергова реформа» — Сергій Колебошин

Зміни підходів до навчання НУШ

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

Педагоги, принаймні в 5–6-х класах, ще не усвідомлюють, що «Нова українська школа» — це фактично докорінна зміна підходу до навчання, а не просто чергова реформа, які колись були.

Таку тезу зазначив заступник керівника Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин під час презентації результатів дослідження «Нова українська школа в 5–6-х класах: виклики впровадження». 

Як він зауважив, під час обговорення проблем, з якими стикається впровадження реформи «НУШ», то зазвичай говорять про мережу чи фінансування. Проте за результатами дослідження, програми й курикулуми, які частіше залишаються поза увагою, теж мають низку недоліків. 

Контроль за системою НАССР: чотири кроки

«Як ми бачимо з дослідження, насправді розвантаження програм для 5–6-х класів не відбулося. Чимало програм просто мімікрували під «НУШ» і частина вчителів обирають їх лише тому, що вони схожі до старих і з ними зручніше й легше працювати», — акцентував заступник керівника освітнього комітету ВР.

За його словами, під час перепідготовки педагогів за стандартами «НУШ», фахівці мало уваги приділили обміну досвідом між учителями початкової школи, які вже впроваджували реформу на практиці, і вчителями 5–6-х класів.

Окрім того, посадовець наголосив, що говорячи про підвищення кваліфікації вчителів базової середньої освіти, доцільно було б говорити й про навчання адміністрації шкіл — директорів і заступників. Бо коли цінності й знання адміністрації не збігаються з «НУШ», тоді й з’являються труднощі у впровадженні реформи.

«Дуже багато залежить від їхньої позиції. Якщо ці люди «не прошиті» цінностями Нової української школи, то вони теж будуть сприймати це як просто чергову реформу», — акцентував Сергій Колебошин. 

За інформацією НУШ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
85420

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46453

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді