«Гарячі лінії» щодо порушень у закладах освіти

Куди звертатися у випадках порушення законодавства в закладах освіти: «гаряча лінія»

Звернення на гарячі лінії ДСЯО

Підтримка особистісного здоров'я: акценти

Якщо під час навчання в дитсадку, школі, коледжі, училищі, інституті, університеті виникла ситуація, коли не дотримано вимог законодавства чи обмежено права здобувачів/здобувачок на доступну та якісну освіту, то можна звернутися на «гарячу лінію» Державної служби якості освіти.

Всі номери «гарячої лінії» можна дізнатися в інфографіці нижче. 

Окрім того, свою скаргу можна надіслати на офіційну електронну адресу [email protected] (потрібно оформити документ відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян»).

Державна служба якості освіти повинна оперативно реагувати на випадки порушення законодавства у сфері освіти. За даними Держслужби, минулого року ДСЯО розглянула 1360 звернень громадян, з них 871 надійшли на телефонні «гарячі лінії».

Актуальні телефонні номери

За матеріалами ДСЯО 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46403

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5020

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді