Які компетентності вчителя початкових класів

Яким має бути ідеальний вчитель початкових класів

Навички вчителя початкових класів

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Школа є середовищем, де дитина здобуває важливі знання. І саме вчитель є наставником та другом кожного учня.

На сайті Державної служби якості освіти опублікували перелік професійних компетентностей вчителя початкових класів. Він визначений професійним стандартом.

Відповідний перелік використовують для оцінювання компетентності педагогів.

Таким чином, ідеальний учитель має володіти та демонструвати такі професійні компетентності:

  • мовно-комунікативна;
  • предметно-методична;
  • інформаційно-цифрова;
  • психологічна;
  • емоційно-етична;
  • педагогічне партнерство;
  • інклюзивна;
  • проєктувальна;
  • прогностична;
  • організаційна;
  • оцінювально-аналітична;
  • інноваційна;
  • рефлексивна;
  • здатність до навчання впродовж життя.

Для вчителів цей перелік можу бути корисним для того, щоб самостійно визначати орієнтири професійного розвитку та запобігати необ'єктивності під час зовнішнього оцінювання, зокрема, і сертифікації педагогічних працівників.

Для того, щоб визначити компентності, що потребують удосконалення, ДСЯО пропонує два способи: самооцінювання власної педагогічної майстерності або вивчення практичного досвіду роботи.

Ці етапи сертифікації дають учителю бачення власної траєкторії розвитку.

Джерело Освіта.24

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
85419

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46452

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді