Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку

педрада
портал освітян
україни

 

Останні обговорення

  • Кадрові питання
    12.02.2016 11:38:57 Інна Добрий день, шановна Ніно Володимирівно! Дуже терміново, будь ласка допоможіть розібратися у такому ...
  • Атестація вихователів ДНЗ
    11.02.2016 23:19:13 Наталья Я працюю вихователем в ДНЗ після педучилища-спеціальність-вчитель початкових класів-з 1989 року,в 20...
  • Експериментальна діяльність. Календарний
    11.02.2016 15:47:01 Ніна Як правило, експериментальна робота потребує фінансової підтримки, введення нових посад або ж збільш...
  • Доплати та надбавки
    11.02.2016 15:40:55 Ніна На мою думку, повинен. Адже трудові відносини у системі дошкільної освіти врегульовано статтею 31 За...
  • Комплексна перевірка
    11.02.2016 15:26:05 Ніна Яка мета проведення комплексної перевірки? Варто взяти норми постанови КМУ від 08 жовтня 2012 року №...
  • Оплата праці інструктора фізичної культу
    11.02.2016 15:14:08 Ніна Пункт 3.27 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, а далі - таку, яку присвоїть а...
  • Кадрова робота
    11.02.2016 15:10:23 Ніна стаття 30 Закон України "Про дошкільну освіту" , пункт 4.1 Типового положення про атестацію педагогі...
  • Доплати та надбавки
    11.02.2016 14:10:02 Galarina Доброго дня. скажіть будь-ласка чи повинен начальник районного відділу освіти видавати наказ про при...
  • Експериментальна діяльність. Календарний
    11.02.2016 12:57:50 olvida Помогите советом! Проблему см. выше... ...
  • оплата праці керівника гуртка
    11.02.2016 12:16:09 Оля777 Педпрацівник працював вихователем в ДНЗ і мала кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії». З ...
  • изменения в тарификац
    10.02.2016 18:19:56 Наталія Скажите, пожалуйста, вернут ли индексацию к зарплате воспитателям?...
  • Кадрова робота
    10.02.2016 15:32:39 Киця Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, вихід із наступної ситуації. Основний працівник-вихователь йде у...
  • Кадрові питання
    10.02.2016 15:31:46 Киця Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, вихід із наступної ситуації. Основний працівник-вихователь йде у...
  • Комплексна перевірка
    10.02.2016 06:06:24 Ірина Ніно Володимирівно! Скільки днів триває міська комплексна перевірка в дошкільному закладі? Скільки ...
  • Лікарняний по вагітності та пологам, від
    09.02.2016 17:25:44 анжелика Скажіть будь ласка чи можна піти у декретну відпустку не в 30 тижнів, а в 35( тобто працювати ще міс...
  • Оплата праці інструктора фізичної культу
    09.02.2016 14:46:25 Татьяна Дайте, будь ласка відповідь. Дякую....
  • Повернення до бюджету заробітної плати
    09.02.2016 13:20:51 Тетяна У Вас виявили порушення? Підкажіть, у такому разі, на який пункт та якого нормативу посилаються фа...
  • Про видання
    09.02.2016 11:12:27 Тетяна Доброго дня, пані Нелю. Соціальний педагог є працівником психологічної служби системи освіти, тож н...
  • Повернення до бюджету заробітної плати
    08.02.2016 16:02:37 Інна Добрий день. Підкажіть як правильно провести повернення зайво нарахованої заробітної плати грудня ...
  • Доплати та надбавки
    07.02.2016 19:14:12 Olena_Moreva Нормативи наповнюваності груп дітей у дошкільних навчальних закладах визначені Законом України «Про ...
Переглянути ще повідомлення

Організація роботи з молодими спеціалістами

Ви не авторизовані.
АвторПовідомлення
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 248
Дата створення: 27.09.2013 10:02|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5172] Молодий спеціаліст, безперечно, потребує підтримки- настанови педагогів, які працюють на освітянській ниві не один рік, мають великий досвід та методичні напрацювання. Однак щойно переступивши поріг навчального закладу, він без володіння певними компетенціями не зможе вибудовувати навчально- виховний процес. Адже молодому спеціалісту необхідно правильно організувати ефективну діяльність учнів, вибудувати комунікацію з ними, визначити навчально-виховні завдання, підвищувати пізнавальну активність учнів, їхню мотивацію до роботи, об’єктивно оцінювати цю роботу. А також молодий спеціаліст має регулярно ознайомлюватися з новими нормативно-правовими документами в галузі освіти, читати науково-методичну літературу....Тобто він має насамперед володіти організаційними, управлінськими, комунікативними та інформаційними компетенціями.
Вероніка
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 17
Дата створення: 27.09.2013 10:03|#
На мою думку, професійне становлення молодих спеціалістів розпочинається насамперед з їхньої успішної адаптації до умов навчального закладу. І допоможе в цьому сприятливий психологічний мікроклімат, щира та доброзичлива атмосфера в педагогічному колективі навчального закладу.

Щойно думка втрачає суперечливість, вона стає нецікавою (Вільям Хезлітт)Початок повідомлення
Kateryna
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 14
Дата створення: 27.09.2013 10:17|#
Чомусь усі забувають про творчу складову педагогічної діяльності. Адже для молодого педагога вона теж надзвичайно важлива: творча реалізацція, впровадження цікавих методик, форм роботи із дітьми - саме це молоді спеціалісти можуть запропонувати школі. І не важливо, на скільки при цьому вони володіють організаційними, управлінськими, комунікативними та іншими компетенціями..
Гарні характери, як хороші твори, — вражають не спочатку, а під кінець (Франсуа Вольтер)Початок повідомлення
Вероніка
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 17
Дата створення: 27.09.2013 10:19|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5178] Дуже дякую за відповідь, справді, думаю, щоб набути зазначених компетенцій, необхідна підтримка досвідчених колег, і звісно ж, прагнення самого молодого спеціаліста до професійного становлення, зростання, самовдосконалення. У співпраці з мудрим педагогом-наставником молодому спеціалісту буде простіше реалізувати свої педагогічні здібності
Щойно думка втрачає суперечливість, вона стає нецікавою (Вільям Хезлітт)Початок повідомлення
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 248
Дата створення: 27.09.2013 10:23|#
[Відповідь користувачу Мирослава Григорівна на повідомлення #5176] Що різноманітнішими будуть форми роботи з молодими спеціалістами, то кращим буде її ефект. Молодий спеціаліст швидше адаптується до професійної діяльності, сміливіше проявить свій потенціал. Радимо проводити з молодими спеціалістами індивідуальні бесіди; тренінгові заняття; зустрічі з досвідченими вчителями; відвідувати відкриті уроки, позакласні заходи; тематичні засідання педагогічної ради, семінари;методичні консультації;методичні бюлетені;взаємовідвідування уроків;анкетування, тестування. Причому активність молодих спеціалістів слід постійно заохочувати, що активніші вони будуть, то легше опановуватимуть свою нову професійну діяльність.
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 248
Дата створення: 27.09.2013 10:27|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5177] Звичайно, психологи, заступники директора мають у своєму методичному арсеналі розроблений інструментарій. Це і тести, і анкети. До речі, у журналі "Заступник директора школа" №9 за 2013 рік подано комплект анкет для визначення рівня готовності молодих спеціалістів до педагогічної діяльності.
Вероніка
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 17
Дата створення: 27.09.2013 10:28|#
[Відповідь користувачу Kateryna на повідомлення #5180] Складно погодитися з вашим твердженням! Адже творча складова, про яку ви згадали, власне і передбачає наявність зазначених компетенцій!!! Педагог апріорі має бути творчим!!! Однак, молодому спеціалісту, який щойно переступив поріг школи, необхідний час... Погоня за оригінальністю може призвести до емоційного виснаження педагога!!!
Щойно думка втрачає суперечливість, вона стає нецікавою (Вільям Хезлітт)Початок повідомлення
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 248
Дата створення: 27.09.2013 10:34|#
Головне, що має завжди пам’ятати педагог у роботі з учнями, що він є тією ключовою фігурою, від якої буде залежати, якими стануть його учні: які моральні цінності він формує, чи вчить учнів учитися, зокрема працювати з підручниками, додатковою літературою...Адже діти, як губка, вбирають в себе те, що позиціонує вчитель.
Олеся
З нами з 27.09.2013
Повідомлень: 18
Дата створення: 27.09.2013 10:35|#
Скажіть, а можливо замінити педагога-наставника?
головний редактор журналів "Вихователь-методист дошкільного закладу" та "Методична скарбничка вихователя"Початок повідомлення
Kateryna
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 14
Дата створення: 27.09.2013 10:39|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5184] Апріорі творчими люди не бувають, вчителі, звісно, також. Над цим треба наполегливо працювати або народитися з творчою жилкою. Ніхто не примушує молодого вчителя "гнатися" за оригінальністю, просто зазвичай молодь у школу приходить натхненна, наснажена до педагогічної діяльності і потрібно по максимуму використовувати цей її потенціал. А усі згадані Вікторією компетенції мають вчителі з досвідом, у яких, до речі, якраз і є 100%-во емоційне виснаження. Творчим, молодим учителям це не загрожує!
Модератори:Наталія, Марина.
Перейти
Оберіть розділ
Умовні позначення
ВідповістиПрофільПерейти до профіля користувачаВидалити повідомлення
ЦитуватиППВідправити приватне повідомленняРедагувати повідомлення
Отримати посилання
на повідомлення
  • Допомога
  • Пошук
  • Мої права
    Авторизуйтесь

Сьогодні іменинники:
Вибране
Вибране
  • Мої закладки
  • Бажані покупки
Назва Додаткові дії
Продовжити покупки Перейти до кошика