Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку

педрада
портал освітян
україни

 
мій кабінет
Сьогодні іменинники:

Останні обговорення

Переглянути ще повідомлення

Організація роботи з молодими спеціалістами

Ви не авторизовані.
АвторПовідомлення
admin
адміністратор системи
З нами з 12.04.2012
Повідомлень: 127
Дата створення: 24.09.2013 15:07|#|Останнє редагування: 24.09.2013 15:10
Доброго дня!

27 вересня о 10.00 відбудеться обговорення теми «Організація роботи з молодими спеціалістами». Чекаємо на вас!

Якщо ви не матимете можливості бути на порталі у зазначений час, залишайте свої запитання у цьому розділі.

Бажаємо приємного спілкування!
Успішні люди - це не ті люди, в яких немає проблем.
Це ті люди, які навчилися вирішувати свої проблеми...Початок повідомлення
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 139
Дата створення: 27.09.2013 10:02|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5172] Молодий спеціаліст, безперечно, потребує підтримки- настанови педагогів, які працюють на освітянській ниві не один рік, мають великий досвід та методичні напрацювання. Однак щойно переступивши поріг навчального закладу, він без володіння певними компетенціями не зможе вибудовувати навчально- виховний процес. Адже молодому спеціалісту необхідно правильно організувати ефективну діяльність учнів, вибудувати комунікацію з ними, визначити навчально-виховні завдання, підвищувати пізнавальну активність учнів, їхню мотивацію до роботи, об’єктивно оцінювати цю роботу. А також молодий спеціаліст має регулярно ознайомлюватися з новими нормативно-правовими документами в галузі освіти, читати науково-методичну літературу....Тобто він має насамперед володіти організаційними, управлінськими, комунікативними та інформаційними компетенціями.
Вероніка
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 13
Дата створення: 27.09.2013 10:03|#
На мою думку, професійне становлення молодих спеціалістів розпочинається насамперед з їхньої успішної адаптації до умов навчального закладу. І допоможе в цьому сприятливий психологічний мікроклімат, щира та доброзичлива атмосфера в педагогічному колективі навчального закладу.

Щойно думка втрачає суперечливість, вона стає нецікавою (Вільям Хезлітт)Початок повідомлення
Kateryna
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 9
Дата створення: 27.09.2013 10:17|#
Чомусь усі забувають про творчу складову педагогічної діяльності. Адже для молодого педагога вона теж надзвичайно важлива: творча реалізацція, впровадження цікавих методик, форм роботи із дітьми - саме це молоді спеціалісти можуть запропонувати школі. І не важливо, на скільки при цьому вони володіють організаційними, управлінськими, комунікативними та іншими компетенціями..
Гарні характери, як хороші твори, — вражають не спочатку, а під кінець (Франсуа Вольтер)Початок повідомлення
Вероніка
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 13
Дата створення: 27.09.2013 10:19|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5178] Дуже дякую за відповідь, справді, думаю, щоб набути зазначених компетенцій, необхідна підтримка досвідчених колег, і звісно ж, прагнення самого молодого спеціаліста до професійного становлення, зростання, самовдосконалення. У співпраці з мудрим педагогом-наставником молодому спеціалісту буде простіше реалізувати свої педагогічні здібності
Щойно думка втрачає суперечливість, вона стає нецікавою (Вільям Хезлітт)Початок повідомлення
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 139
Дата створення: 27.09.2013 10:23|#
[Відповідь користувачу Мирослава Григорівна на повідомлення #5176] Що різноманітнішими будуть форми роботи з молодими спеціалістами, то кращим буде її ефект. Молодий спеціаліст швидше адаптується до професійної діяльності, сміливіше проявить свій потенціал. Радимо проводити з молодими спеціалістами індивідуальні бесіди; тренінгові заняття; зустрічі з досвідченими вчителями; відвідувати відкриті уроки, позакласні заходи; тематичні засідання педагогічної ради, семінари;методичні консультації;методичні бюлетені;взаємовідвідування уроків;анкетування, тестування. Причому активність молодих спеціалістів слід постійно заохочувати, що активніші вони будуть, то легше опановуватимуть свою нову професійну діяльність.
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 139
Дата створення: 27.09.2013 10:27|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5177] Звичайно, психологи, заступники директора мають у своєму методичному арсеналі розроблений інструментарій. Це і тести, і анкети. До речі, у журналі "Заступник директора школа" №9 за 2013 рік подано комплект анкет для визначення рівня готовності молодих спеціалістів до педагогічної діяльності.
Вероніка
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 13
Дата створення: 27.09.2013 10:28|#
[Відповідь користувачу Kateryna на повідомлення #5180] Складно погодитися з вашим твердженням! Адже творча складова, про яку ви згадали, власне і передбачає наявність зазначених компетенцій!!! Педагог апріорі має бути творчим!!! Однак, молодому спеціалісту, який щойно переступив поріг школи, необхідний час... Погоня за оригінальністю може призвести до емоційного виснаження педагога!!!
Щойно думка втрачає суперечливість, вона стає нецікавою (Вільям Хезлітт)Початок повідомлення
Вікторія
Головний редактор журналу «Заступник директора школи»
З нами з 22.11.2012
Повідомлень: 139
Дата створення: 27.09.2013 10:34|#
Головне, що має завжди пам’ятати педагог у роботі з учнями, що він є тією ключовою фігурою, від якої буде залежати, якими стануть його учні: які моральні цінності він формує, чи вчить учнів учитися, зокрема працювати з підручниками, додатковою літературою...Адже діти, як губка, вбирають в себе те, що позиціонує вчитель.
Олеся
З нами з 27.09.2013
Повідомлень: 6
Дата створення: 27.09.2013 10:35|#
Скажіть, а можливо замінити педагога-наставника?
Kateryna
З нами з 27.08.2013
Повідомлень: 9
Дата створення: 27.09.2013 10:39|#
[Відповідь користувачу на повідомлення #5184] Апріорі творчими люди не бувають, вчителі, звісно, також. Над цим треба наполегливо працювати або народитися з творчою жилкою. Ніхто не примушує молодого вчителя "гнатися" за оригінальністю, просто зазвичай молодь у школу приходить натхненна, наснажена до педагогічної діяльності і потрібно по максимуму використовувати цей її потенціал. А усі згадані Вікторією компетенції мають вчителі з досвідом, у яких, до речі, якраз і є 100%-во емоційне виснаження. Творчим, молодим учителям це не загрожує!
Модератори:кадры, Наталія.
Перейти
Оберіть розділ
Умовні позначення
ВідповістиПрофільПерейти до профіля користувачаВидалити повідомлення
ЦитуватиППВідправити приватне повідомленняРедагувати повідомлення
Отримати посилання
на повідомлення
  • Допомога
  • Пошук
  • Мої права
    Авторизуйтесь
Вибране
Вибране
  • Мої закладки
  • Бажані покупки
Назва Додаткові дії
Продовжити покупки Перейти до кошика